2012. december 10., hétfő

Kedvenc karácsonyi dísze(i)m


Palkó sok szeretettel segít nekünk adventi, karácsonyi hangulatba kerülni.
Játékot is hirdet nézzétek meg a szépségeit:)
 Én ezzel a két házikóval szeretnék kellemes  adventi napokat szerezni. 
Az én Lányaimnak készítettem  sok-sok türelemmel, szeretettel átszőve.
 

Nagyon sűrűn van mindkét házacska gyöngyözve. Különösen a tetők csillognak :) Azért a kedvenceim, mert azoknak hímeztem, akiket nagyon- nagyon szeretek:)
 

Hát... ilyenek....






12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szép mind a kettő. Biztosan nagyon örülnek majd

    VálaszTörlés
  2. Jó ránézni...Olyan szép... Bizonyára örül aki kapja.... Éva ügyes kezed van.....

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek és kedvesek. Akárcsak a lányaid, akiknek készült. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezek tényleg gyönyörűek!!! Hatalmas munka lehetett... biztos óriási örömet okoztál vele!!! Vagy még nem kapták meg? :)
    Nagyon köszönöm, hogy Te is csatlakoztál... én már egészen hangulatba jöttem... :)))

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan szép munkák. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  6. Álomszépek! Nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  7. Oh!!!! De gyönyörűek!!! Nagyon tetszenek!!!

    VálaszTörlés
  8. Álomszépek!!!!!!látszik rajtuk a szeretet és sok munka lehetett elkészíteni.
    "Azért a kedvenceim, mert azoknak hímeztem, akiket nagyon- nagyon szeretek:)"-----ez így van!!!!!Csatlakozom.:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon szépek, bájosak! Nagy munka egy ilyen házikót elkészíteni, összeállítani sem megy ripsz ropsz. Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. Csodaszépek!!!! Nagyon tetszenek ! A lányaid is biztosan nagyon örülnek ezeknek a gyönyörűségeknek :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a szeretet teljes gondolataitokat!
    Szép karácsonyvárást kívánok Mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  12. Meseszépek ezek a házikók! Meg a többi kézimunkád is!!!

    VálaszTörlés